Toekomst van online aanbod van culturele instellingen

Peiling: online cultureel aanbod

IDFA Sfeerfoto Opname Livestreaming
3 mei 2021

Veel culturele instellingen ontwikkelden tijdens de coronacrisis een hybride of online programmering. Nu een nieuw cultureel seizoen in zicht is, onderzoekt Cultuurmarketing hoe culturele instellingen aankijken tegen de toekomst van online aanbod.

Fotografie

Roos Trommelen

In deze korte peiling onderzoekt Cultuurmarketing wat de rol is van online of hybride aanbod binnen zowel de huidige als de toekomstige programmering van culturele instellingen. De resultaten worden in juni gepubliceerd in een artikel op onze website.

Het invullen van de enquete neemt circa 5 minuten in beslag. De vragen gaan over het type online aanbod, het prijsbeleid en publieksbereik en de plannen voor toekomstig gebruik binnen de programmering.

De enquête kan ingevuld worden door iedereen die werkzaam is in de culturele sector. Deelname is anoniem en mogelijk t/m 16 mei 2021.

Vul hier de enquête in.