Op donderdag 12 juni 2014 gaven Job Noordhof en Jorieke Klein Leetink een presentatie tijdens de inspiratiemiddag het realiseren van succesvolle marketingcampagnes over de marketingcampagne van het multiculturele evenement SOUK Dutch Arabic Music & Dance (SOUK) dat in 2014 gehouden werd.
Jorieke Klein Leetink was bij SOUK 2014 verantwoordelijk voor de uitvoering van de marketing en communicatie. Job Noordhof is al sinds het ontstaan in 2005 betrokken bij SOUK en houdt zich voornamelijk bezig met fondsen- en sponsorwerving en marketing. In het dagelijks leven is hij hoofd marketing en zakelijke relaties van het Nederlands Philharmonisch Orkest en het Nederlands Kamerorkest.
SOUK is het Arabische woord voor markt en dat is eigenlijk ook precies wat SOUK wil bewerkstelligen. In 2005 werd de eerste editie georganiseerd. Bij Entrée, de jongerenvereniging van het Concertgebouw, kwam de vraag of zij iets wilden doen met het 400-jarig bestaan van de betrekkingen tussen Nederland en Marokko. Het bestuur was erg enthousiast en uiteindelijk werd er een concept ontwikkeld dat bestaat uit een concert, een feestgedeelte en een uitgebreide foyerprogrammering.
SOUK is inmiddels uitgegroeid tot een tweejaarlijks concert en dansfeest in het Concertgebouw in Amsterdam. Op 1 en 2 mei 2014 werd dit bijzondere evenement, waarbij grotere sterren uit de Arabische wereld samen op het podium staan met onder andere Het Balletorkest (voorheen Holland Symfonia) en het Nationaal Ballet, voor de 4e keer georganiseerd.
SOUK bestaat uit drie verschillende elementen: het concert, foyerprogrammering en het feestgedeelte.
Het concert vindt plaats in de grote zaal van het Concertgebouw. In het concert worden heel veel verschillende elementen geplaatst. Het Balletorkest vormt de basis. Daarnaast is Michiel Borstlap, jazzpianist, elke editie de muzikale host.
De Arabische artiesten zijn erg belangrijk. SOUK wordt SOUK door de Arabische elementen. Er worden Arabische musici uitgenodigd die een aanvulling zijn op het orkest, maar er wordt ook een grote Arabische artiest uitgenodigd. Deze artiest is belangrijk voor het succes van SOUK vanwege de herkenning. In 2014 was Carole Samaha uit Libanon te gast.