Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
De online marketingstrategie van TivoliVredenburg: één gebouw, vijf zalen en muziek voor iedereen
6 dec 2016
Graciela Velasco was tot en met december 2015 verantwoordelijk voor de online strategie bij TivoliVredenburg, het Utrechtse muziekcentrum met vijf zalen dat in juni 2014 officieel werd geopend. Tijdens de inspiratiemiddag over online marketing op 31 januari 2016 vertelde ze hoe twee uiteenlopende muziekinstellingen als Tivoli en Vredenburg online bij elkaar kwamen en welke rol het publiek daarin speelde.