Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Op 15 januari 2018 trapte Cultuurmarketing het nieuwe jaar af met de nieuwjaarsborrel. Er was tijd voor een terugblik op het afgelopen jaar en we stonden stil bij de persoonlijke en professionele doelen van de aanwezige Cultuurmarketing leden voor het nieuwe jaar. Vooruit keken we met Kim Cramer, medeoprichter van het adviesbureau BR-ND en gespecialiseerd in het opbouwen van merken vanuit menselijk perspectief. Ze liet zien hoe belangrijk het geluk van medewerkers tijdens het werk is en dat een merk nog sterker kan worden door hierop te focussen.
Door redactie
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.