Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
"Er zijn geen standaard recepten, wel standaard lenzen."
Waarom innovatie soms niet lukt
10 mei 2021
Merk- en organisatieadviseur Patrick van Thiel recenseert recent uitgebrachte boeken. Ditmaal het boek 'Innovatieparadoxen' door Koen Klokgieters.
Door Patrick van Thiel
Patrick van Thiel is merk- en organisatieadviseur, de oprichter van Van Thiel & Company en deeltijd HBO-docent bij Hogeschool Leiden.