Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
"Publieksonderzoek heeft raakvlakken met zowel beleidsonderzoek als marktonderzoek."
6 tips voor meer klantinzicht
3 mei 2016
Klantkennis en inzicht is vrijwel voor elke soort organisatie van belang. Dit kan door middel van onderzoek. In dit artikel komen de elementen waar een onderzoek mee staat of valt naar voren.
Door Esther Spijker
Esther Spijker is online web- en data marketeer bij Stichting Nationaal Museum van Wereldculturen.