Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Marketing in beeld: het belang van aandacht voor visuele content
9 nov 2016
Op donderdag 27 oktober organiseerde Vruchtvlees, strategisch en creatief bureau voor digitale identiteit en campagnes, de eerste editie van High Five. Een middag voor cultuurmarketeers en voorlopers op het gebied van technologie, design en cultuur over de mogelijkheden van de hedendaagse beeldcultuur. Cultuurmarketing was aanwezig bij dit exclusieve evenement en haalde uit de presentaties van 5 toonaangevende sprekers een aantal belangrijke learnings voor cultuurmarketeers.
Door redactie
Fotografie
Vruchtvlees – Julie Lynne Weber
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.