Commissie inclusiviteit - Cultuurmarketing
Commissie

Inclusiviteitsbeleid evalueren

Inclusie is een speerpunt van veel culturele instellingen. Hoe weten en meten we of die inclusiviteit daadwerkelijk wordt ervaren door personeel en publiek? En welke rol kan de marketingcommunicatie-afdeling hierin spelen?

Commissie inclusiviteit
Deze commissie houdt zich bezig met de evaluatie van inclusiviteitsbeleid en gaat binnenkort van start. Het is nog mogelijk om je aan te melden.

Doelstellingen

Leden

Commissie inclusiviteit
Jij?
Er is nog plek binnen deze commissie. Meld je aan via de knop linksboven.
Niek van der Meer
Het Nieuwe Instituut
Niek van der Meer
medewerker communicatie
Hester Mol
Nederlandse Filmacademie
Hester Mol
hoofd marketing en communicatie
Mathieu Buyse
deBuren
Mathieu Buyse
communicatie- verantwoordelijke
Maureen Mens - EYE
EYE Filmmuseum
Maureen Mens
marketingcommunicatie specialist
Totta research
Wim Woning
senior consultant
Over het IJ Festival
Marieke van Oosten
hoofd marketing communicatie

Tijdpad