Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Met vallen en opstaan: het CRM-traject van International Film Festival Rotterdam
7 dec 2016
Op donderdag 23 juni gaf Martje van Nes, destijds Hoofd Marketing & Fondsenwerving van het International Film Festival Rotterdam, een presentatie tijdens de derde bijeenkomst van de Leergang Get Connected: CRM in de culturele sector. In haar presentatie lag de nadruk op de complexiteit van het vinden van een geschikt systeem om te kunnen voldoen aan de CRM strategie die het festival voor ogen had. In deze case wordt ingegaan op de problemen en geleerde lessen die tijdens en na de zoektocht naar voren kwamen.