CRM en klantloyaliteit bij COOL Kunst en Cultuur

CRM en klantloyaliteit bij Cool kunst en cultuur

28 nov 2016

Cool kunst en cultuur is een theater en kunsteducatiecentrum in Heerhugowaard. Daarnaast heeft Cool een uitgebreid programma voor het basis- en voortgezet onderwijs. Bij Cool ligt de CRM-focus op de podiumkunsten en het is de bedoeling dat CRM later ook wordt geïmplementeerd in de educatie-activiteiten. Om CRM zo efficiënt mogelijk te implementeren, heeft marketeer Eefje de Groot een klantcontactstrategie ontwikkeld waarbinnen de ontwikkeling van vijf verschillende domeinen centraal staat.

Door redactie

Fotografie

 George Tjepkema

Wil je meer leren over CRM? Op 8 november 2018 gaat onze leergang CRM weer van start. De leergang is een meerdaagse opleiding die in het teken staat van het ontwikkelen van een CRM strategie. Aanmelden kan via deze link.

Verder komen...

natuurlijk wil je dat!

En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak vooruit.