Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Cool kunst en cultuur is een theater en kunsteducatiecentrum in Heerhugowaard. Daarnaast heeft Cool een uitgebreid programma voor het basis- en voortgezet onderwijs. Bij Cool ligt de CRM-focus op de podiumkunsten en het is de bedoeling dat CRM later ook wordt geïmplementeerd in de educatie-activiteiten. Om CRM zo efficiënt mogelijk te implementeren, heeft marketeer Eefje de Groot een klantcontactstrategie ontwikkeld waarbinnen de ontwikkeling van vijf verschillende domeinen centraal staat.
Door redactie
Fotografie
George Tjepkema
Wil je meer leren over CRM? Op 8 november 2018 gaat onze leergang CRM weer van start. De leergang is een meerdaagse opleiding die in het teken staat van het ontwikkelen van een CRM strategie. Aanmelden kan via deze link.
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.