Genomineerde Cultuurmarketing Awards: Parktheater Eindhoven

Maak kennis met Klaas Seelen

29 mei 2019

Op 27 juni reiken we de Cultuurmarketing Awards uit aan de creatiefste, effectiefste en innovatiefste marketingcases van de culturele sector. In aanloop naar 27 juni stellen we alle genomineerden aan je voor. Deze keer: Klaas Seelen van Parktheater Eindhoven.

Door de redactie

Fotografie

Klaas Seelen

 

Kun je iets meer vertellen over jezelf en de ingezonden case?

klaas seelen parktheater eindhoven de lange tafel cultuurmarketing Awards merk en loyaliteitDe case die ik 27 juni ga presenteren is ‘De Lange Tafel’. Dit project is ontstaan vanuit de wens om een theater te zijn voor iedereen. In de dagelijkse praktijk heeft mijn collega Carla Evers de verantwoordelijkheid voor zaken rondom De Lange Tafel. Zij zal op 27 juni samen met mij deze case presenteren. Ikzelf ben publiekswerker bij Parktheater Eindhoven. Ik neem een centrale rol in binnen het theater om inclusief te zijn voor een breed publiek. Ik kijk naar het publiek van het theater en naar mijn omgeving om te registreren wat voor groepen ik zie en hoe we hen (beter) kunnen bereiken.