Doe mee met het jaarlijkse onderzoek naar het vakgebied

Cultuurmarketing onderzoek 2022: geef jouw input

#Onderzoek
20 sep 2022

Ben je werkzaam als marketingcommunicatieprofessional in de cultuursector? Doe dan mee met het Cultuurmarketing Onderzoek 2022 naar de stand van zaken en actuele onderwerpen in het vakgebied. [De enquête is inmiddels gesloten.]

Portretfoto Pip Manders
Door Pip Manders
werkzaam bij Cultuurmarketing

Cultuurmarketing doet jaarlijks onderzoek naar de stand van zaken en actuele onderwerpen in het vakgebied. Welke kansen en uitdagingen zien jij en jouw vakgenoten? Specifieke onderwerpen van deze editie zijn de arbeidsmarkt en diversiteit & inclusie. De resultaten van het onderzoek worden in november geanonimiseerd gedeeld in een artikel op cultuurmarketing.nl.

Meedoen?

Jouw input is waardevol. De enquête is bedoeld voor marketing- en/of communicatieprofessionals die momenteel of recentelijk in loondienst of zzp verband werkzaam zijn voor één of meerdere organisaties in de culturele sector.

Het invullen van de enquête duurt maximaal 8 minuten.

[De enquête is inmiddels gesloten.]

Maak kans op €100,- trainingstegoed

Onder de respondenten wordt €100,- trainingstegoed bij Cultuurmarketing verloot. Laat om kans te maken aan het einde van de vragenlijst je e-mailadres achter.