Ben je werkzaam als marketingcommunicatieprofessional in de cultuursector? Doe dan mee met het Cultuurmarketing Onderzoek 2022 naar de stand van zaken en actuele onderwerpen in het vakgebied. [De e
Cultuurmarketing doet jaarlijks onderzoek naar de stand van zaken en actuele onderwerpen in het vakgebied. Welke kansen en uitdagingen zien jij en jouw vakgenoten? Specifieke onderwerpen van deze editie zijn de arbeidsmarkt en diversiteit & inclusie. De resultaten van het onderzoek worden in november geanonimiseerd gedeeld in een artikel op cultuurmarketing.nl.
Jouw input is waardevol. De enquête is bedoeld voor marketing- en/of communicatieprofessionals die momenteel of recentelijk in loondienst of zzp verband werkzaam zijn voor één of meerdere organisaties in de culturele sector.
Het invullen van de enquête duurt maximaal 8 minuten.
Onder de respondenten wordt €100,- trainingstegoed bij Cultuurmarketing verloot. Laat om kans te maken aan het einde van de vragenlijst je e-mailadres achter.