Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Naar het theater voor €15: nieuwjaarscampagne van de Koninklijke Schouwburg
4 jun 2015
Het is algemeen bekend, en daarnaast bewezen met cijfers van CBS, dat veel mensen na de decembermaand de hand op de knip houden. De dure Sinterklaas- en Kerstperiode wordt vaak gecompenseerd met een sobere januari. Ook in theaters wordt dit jaarlijks gezien door een dal in de kaartverkoop. De Koninklijke Schouwburg Den Haag bedacht de Happy ’15 campagne om de kaartverkoop van januari een boost te geven.