Een kijk op Sanne's veelzijdige werkweek

Sanne Schepers: cultuur en online marketing

#Loopbaan
21 nov 2016

Vraag jij je ook wel eens af wat je concullega’s doen? In De Week Van kom je erachter. Deze keer een fotoverslag van de werkweek van Sanne Schepers, de online hoofdredacteur voor Mestmag.nl en oprichter van haar eigen online marketingbureau, Afdeling Online.

Door de redactie

Fotografie

Pexels

Sanne Schepers is een online marketeer met hart voor de culturele sector en online communities. Ze is online hoofdredacteur voor Mestmag.nl, dé culturele community van Brabant. Hiernaast werkt zij voor culturele organisaties als het brabants kenniscentrum kunst en cultuur (bkkc), de Bibliotheek Midden-Brabant en Theater Speelhuis. Dat doet ze vanuit haar eigen online marketing bureau Afdeling Online. Voor Cultuurmarketing hield Sanne haar week bij aan de hand van een fotoverslag.

Maandag

Vanochtend fiets ik samen met Jaap naar kantoor. We zijn namelijk niet alleen privé elkaars partner, maar ook zakelijk. Sinds 2013 bouwen we aan Afdeling Online. Met succes, want inmiddels hebben we een team van zeven collega’s. Iedere maandagochtend start met een vergadering waarin we al onze klanten nalopen. We bespreken de status van bestaande taken en de opstart van nieuwe projecten. Belangrijk moment van de week!