Eva Huisman is marketeer bij TivoliVredenburg. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het werven van nieuw en jong publiek voor klassieke muziek. Huisman studeerde Theaterwetenschappen en Kunstbeleid- en management, en studeerde af op nieuwe concertvormen in de klassieke muziek.
TivoliVredenburg is één van de breedste concertgebouwen van Nederland. Ons aanbod varieert van dance tot klassiek: wij bieden alle muzieksmaken, voor alle leeftijden, voor mensen uit alle windstreken. We proberen de grenzen tussen muziekgenres te vervagen. Daarnaast streven we ernaar een publiek aan te trekken dat haar muzieksmaak wil verbreden en hier nieuwe genres komt ontdekken.
‘Pieces of Tomorrow’ is een belangrijk voorbeeld van hoe we uiting geven aan deze doelstelling. Op deze avonden worden de werelden van klassiek en pop verenigd: ‘klassiek met een biertje’. Volwaardige klassieke muziek wordt gepresenteerd zoals je dat eerder bij een popconcert zou verwachten. Dat betekent dat het later op de avond plaats vindt, er een uitgebreid lichtplan is, de orkestleden en dirigent vertellen over de muziek, DJ St. Paul gastheer is en je je biertje mee naar binnen mag nemen.