Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Johan Idema schreef een publicatie over impact maken, 'Raak of vermaak', en reist met zijn campagne door het land. Vanuit mijn werk bij Theatergezelschap Vis à Vis werp ik een blik op de praktische kant: het maken (en meten) van impact in de praktijk.
Door Mascha Selhorst
Mascha Selhorst is Hoofd Commerciële Zaken bij Theatergezelschap Vis à Vis. Het is haar missie om slimme oplossingen te bedenken voor lastige uitdagingen.
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.