Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Ken je klant: het belang van CRM voor de culturele sector volgens expert Pieter de Rooij
19 jan 2016
CRM is een term die al jaren rondzingt in het bedrijfsleven, en die het afgelopen decennium is doorgedrongen tot de culturele sector. Meer resultaten behalen door middel van klantgericht ondernemen is grof geschetst de doelstelling. In samenwerking met CRM-expert Pieter de Rooij organiseert Cultuurmarketing de leergang ‘Get Connected: CRM in de culturele sector’, die start op 8 november. Lees hier meer over de basisprincipes van CRM en Pieters visie op klantgericht ondernemen.