Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Op 14 april was het internationale Slow Art Day. Mila Stolk, online marketeer bij Boijmans, vertelt over de campagne in samenwerking met CHIPS naar aanloop van deze dag. De bezoekers werden uitgedaagd eens langer een kunstwerk te bekijken.
Door Mila Stolk
online marketeer Boijmans van Beuningen
Fotografie
Suzanne Koopstra
De tentoonstelling ‘Kunst van formaat – De collectie XL vanaf de jaren vijftig’ fungeerde als podium voor de uiteenlopende ervaringen van de creatieve inspirators uit de community van CHIPS.
Verder lezen?
Word lid van Cultuurmarketing!
Krijg onbeperkte toegang tot 800+ artikelen, specifiek over de culturele sector, met tal van inspirerende praktijkvoorbeelden. Ontdek relevante inzichten en praktische tips voor je dagelijkse werk.