Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Door de corona-maatregelen is de traditionele voorverkoop bij veel podia opgeschort. Marketeers worstelen met de vraag of zij alsnog een brochure zullen uitbrengen en of publiek zich al wil vastleggen. Hoe kunnen marketeers nu een impuls aan hun omzet geven? De strippenkaart is een mooi middel om bezoekers hun betrokkenheid te laten tonen én podia het mogelijk onstuimige najaar door te helpen.
Door Sara Oomen
marketingdata-analist
Sara Oomen maakt als freelancer klantsegmentaties en analyses in opdracht van o.a. filmhuizen, theaters en festivals.