Genomineerde Cultuurmarketing Awards: Drents Museum

Maak kennis met Paul Klarenbeek

4 jun 2019

Op 27 juni reiken we de Cultuurmarketing Awards uit aan de creatiefste, effectiefste en innovatiefste marketingcases van de culturele sector. In aanloop naar 27 juni stellen we alle genomineerden aan je voor. Deze keer: Paul Klarenbeek.

Door de redactie

Fotografie

Sake Elzinga en Edwin van Stenis

 

Kun je iets meer vertellen over de case en over jezelf?

Ik ben Paul Klarenbeek en vijf jaar werkzaam als Coördinator Marketing en Communicatie bij het Drents Museum. Hier geef ik met veel plezier leiding aan het team Marketing en Communicatie. Wat wij heel belangrijk vinden is gastvrijheid en daarbij stellen wij de bezoeker centraal. Eén van onze andere uitgangspunten is om unieke collecties naar Nederland te brengen, ook de tentoonstelling ‘Iran’ waarmee wij genomineerd zijn voor de Cultuurmarketing Awards was zo’n tentoonstelling.