Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Telegraaf Media Groep: de customer journey als ingrediënt van nieuw businessmodel
28 mrt 2017
De customer journey is niet alleen voor de cultuursector een belangrijk instrument om het klantinzicht te vergroten. Andere sectoren zijn vaak al lange tijd bezig met het in kaart brengen van de reis die de klant aflegt en de touchpoints die daarbij horen. De Telegraaf Media Groep gebruikte de customer journey onder andere om een nieuw businessmodel te ontwikkelen.
Door redactie
Fotografie
Verder komen...
natuurlijk wil je dat!
En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak
vooruit.