Favorieten van afgelopen jaar

Meest gelezen artikelen van 2022

15 dec 2022

Wat mag je in 2022 niet gemist hebben? De redactie zette de meest gelezen artikelen van Cultuurmarketing in 2022 voor je op een rijtje.

Door de redactie

Favoriete vakkennis

De volgende artikelen waren populair op het gebied van vakkennis:

Nieuwe doelgroepen bereiken? – Dit artikel geeft praktische tips over hoe je nieuwe doelgroepen het beste aan jouw merk kunt verbinden. Hoe maak je een strategische keuze voor een nieuwe doelgroep?

Welke influencer past bij jouw organisatie? – Er zijn verschillende types influencers, met elk hun eigen voor- en nadelen. Als culturele organisatie is het belangrijk hier rekening mee te houden als je overweegt een influencer in te zetten.

De PR-medewerker in 2022 – Wat maakt iemand een goede PR-medewerker in 2022? Cultuurmarketing vroeg het drie experts van het Van Gogh Museum, TivoliVredenburg en The Image Factory.

Cookieless era, wat houdt dat in? – Third party cookies worden in toenemende mate geblokkeerd. Wat betekent dat voor de marketeer en hoe ga je hier slim mee om?