Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacy statement.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
In deze podcast hoor je welke stappen je kunt nemen om tot een succesvolle customer journey map te komen en voor welke valkuilen je tijdens dit proces moet waken.
In de podcast bespreken Sydney Brouwer en Kees Kerkvliet (docent van de cursus customer journey mapping) de volgende 11 stappen:
Doel bepalen
Afbakening journey
Persona(‘s) maken/segmenteren
Ondersteuning zoeken
Total Touchpoint Model maken
Doe onderzoek naar en met klanten naar de behoeftes
Keuzes maken en prioriteiten stellen
Redesign van belangrijke touchpoints
Pilot en implementatie
Koppel terug naar je klanten wat je met hun input hebt gedaan en tot welke verbeteringen die heeft geleid
Verandering van cultuur en mentaliteit
Verder lezen?
Word lid van Cultuurmarketing!
Krijg onbeperkte toegang tot 800+ artikelen, specifiek over de culturele sector, met tal van inspirerende praktijkvoorbeelden. Ontdek relevante inzichten en praktische tips voor je dagelijkse werk.