Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Zo verkrijg je meer klantkennis: CRM bij Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem
15 feb 2016
Als CRM-coördinator kreeg Monique van Son in het voorjaar van 2013 de taak een CRM-systeem te implementeren in de organisatie van Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem. Naar aanleiding van teruglopende inkomsten door het steeds meer wegvallen van subsidiegelden had die taak urgentie. In 2015 volgde van Son de leergang Get Connected: CRM in de cultuursector. Tijdens deelname aan de leergang werd niet alleen CRM geïntegreerd, ook kwam er een nieuwe website en was bovendien de Grote Zaal verbouwd. Het gaf Van Son de mogelijkheid terug te gaan naar de basis en te beginnen met de vraag: waar staat deze organisatie voor en wat wil deze organisatie bereiken?