Zo verkrijg je meer klantkennis: CRM bij Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

Zo verkrijg je meer klantkennis: CRM bij Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

15 feb 2016

Als CRM-coördinator kreeg Monique van Son in het voorjaar van 2013 de taak een CRM-systeem te implementeren in de organisatie van Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem. Naar aanleiding van teruglopende inkomsten door het steeds meer wegvallen van subsidiegelden had die taak urgentie. In 2015 volgde van Son de leergang Get Connected: CRM in de cultuursector. Tijdens deelname aan de leergang werd niet alleen CRM geïntegreerd, ook kwam er een nieuwe website en was bovendien de Grote Zaal verbouwd. Het gaf Van Son de mogelijkheid terug te gaan naar de basis en te beginnen met de vraag: waar staat deze organisatie voor en wat wil deze organisatie bereiken?

Door redactie

Fotografie

Flickr / Flickr / Flickr

Verder komen...

natuurlijk wil je dat!

En dus is het een heel goed idee om lid te worden. Daarmee help je jezelf en ons vak vooruit.