Zo verkrijg je meer klantkennis

CRM bij Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem

#Data
15 feb 2016

Als CRM-coördinator kreeg Monique van Son de opdracht om in Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem een CRM-systeem te implementeren. Dit leidde tot de vraag: wat vertegenwoordigt deze organisatie en wat wil ze bereiken?

Door de redactie

Fotografie

Ramazan Karaoglanoglu (Pexels)

In Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem huizen jaarlijks bijna vierhonderd voorstellingen en worden er diverse evenementen georganiseerd. De missie en ambitie van Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem is om het “kloppende hart van de stad” Haarlem en omgeving te zijn, waar men zich kan laten inspireren of gewoon zorgeloos kan genieten. Om die visie en missie te kunnen uitdragen, is het volgens Van Son van belang dat, aangevoerd door de directie, alle medewerkers daar achterstaan en het uitdragen. Alleen dan kan het invoeren van een CRM-strategie succesvol zijn.