Het nieuwe, missiegedreven vacatureplatform voor de culturele sector

Cultuurmarketing lanceert Werken voor Cultuur

#Loopbaan
12 nov 2024

Cultuurmarketing lanceert Werken voor Cultuur: het nieuwe, missiegedreven vacatureplatform voor de culturele sector.

Door Patricia Lamper-Liplijn
werkzaam bij Cultuurmarketing

Wie werkt voor cultuur, heeft werk vol betekenis. Cultuur geeft kleur aan het leven, verbindt, daagt uit en biedt ontspanning aan miljoenen mensen. In deze sector, doordrenkt van creativiteit en passie, maak je impact.

Voor veel culturele organisaties is werving uitdagend. De arbeidsmarkt is krap, tijd is schaars en de behoefte aan diversiteit op de werkvloer is groot. In deze uitdagingen zien wij kansen om de cultuursector te openen voor nieuw talent. Werken voor Cultuur is onze volgende stap om bij te dragen aan een sterke cultuursector.

Werken voor Cultuur is opgericht vanuit de overtuiging dat goede arbeidsomstandigheden essentieel zijn voor een toekomstbestendige cultuursector. Daarom vind je op Werken voor Cultuur vacatures, opdrachten en stages van werkgevers die staan voor een gezonde sector. Ook ontdek je wat werken in de cultuursector écht biedt – van arbeidsvoorwaarden tot werkgeluk.

Voor werkgevers is Werken voor Cultuur de HR-collega op afstand die helpt bij het werven van kandidaten. Met onze kennis van marketing, werving en de cultuursector plaatsen en verspreiden we vacatures én ondersteunen met diensten die het verschil maken. Zo vergroten we samen de aantrekkingskracht van werken in de cultuursector.