Leergang
Een gedegen online marketingstrategie is niet meer weg te denken in het marketing-en communicatiebeleid van culturele organisaties. En sinds de corona-uitbraak is de focus alleen maar meer op online marketingcommunicatie komen te liggen. E-mailmarketing, social media en online adverteren zijn middelen die vrijwel iedere culturele organisatie inzet. Minstens zo belangrijk is het goed vindbaar zijn in de zoekmachines (SEO) en het analyseren van online resultaten met Google Analytics.
Bij veel instellingen is één persoon of een klein team verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Met de snelheid waarmee online marketing zich ontwikkelt, vereist een goede uitvoering van de online marketing veel kennis van een breed scala onderwerpen. De leergang online marketing bestaat uit vijf workshops, waarin de basiskennis rondom 5 belangrijke onderdelen van een effectieve online strategie aan bod komt. Je wordt door de beste experts in elk vakgebied bijgespijkerd over de basisvoorwaarden voor een effectieve online strategie, zodat jij het succes van jouw online marketinginspanningen kan vergroten.
De leergang bestaat uit een bundel van de volgende 5 workshops. Vanwege de aangescherpte coronamaatregelen zal in ieder geval een deel workshops online plaatsvinden. Per workshop wordt gekeken naar de beste oplossing, up-to-date informatie vind je bij de desbetreffende workshop.
De workshops zijn ook individueel te volgen, maar deelname aan de gehele leergang is voordeliger.
Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Deze leergang is uitverkocht, plaats jezelf op de of mail naar [email protected].
De leergang richt zich op junior en medior marketing- en communicatiemedewerkers die werkzaam zijn in de Nederlandse of Vlaamse culturele sector en (mede)verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de online marketingactiviteiten. De leergang richt zich op de basiskennis van verschillende online marketingstrategieën.