Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze privacyverklaring.
Noodzakelijk
Functionele cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en op jouw voorkeuren kan worden ingesteld.
Google Analytics
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Matomo
Bezoekersstatistieken en gebruik van de website worden anoniem gemeten en verzameld.
Hotjar
Een online gedragsregistratietool die de activiteit op de website en gebruikersgegevens anoniem verzamelt en in kaart brengt voor analyse.
YouTube
Noodzakelijk voor het tonen van YouTube video’s. Klikgedrag, bekeken video’s en eigen voorkeuren worden verzameld voor een gepersonaliseerde ervaring en tonen van relevante advertenties.
Facebook
De Facebook pixel wordt gebruikt om advertenties te plaatsen die voor jou interessant kunnen zijn en de inzet van marketinginspanningen te evalueren.
Radicaal maar gastvrij: het merkimago van het Van Abbemuseum
4 okt 2016
In april 2016 vierde het Van Abbemuseum in Eindhoven haar 80-jarig bestaan. Reden voor een feestje, maar ook reden om te achterhalen of het museum en de bezoekers nog op één lijn zitten als het gaat over het merkimago. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien het Van Abbemuseum dit imago definieert als “radicaal maar gastvrij”. Hoe zorgde het museum ervoor dat het toch één sterke en duidelijke merkidentiteit communiceerde?